FAQ

Hvornår modtager jeg min ordre?

I kassen kan du finde den anslåede leveringstid for din ordre og forsendelsesomkostningerne.

Når din ordre bliver afsendt, modtager du en bekræftelse via e-mail, som indeholder dine pakkesporingsoplysninger. Hvis du ikke kan finde din forsendelses-e-mail, eller dit link ikke virker, kan du spore din ordre her.

Hvis der er gået mere end 10 hverdage, siden sporingen sidst blev opdateret, og du har mistanke om, at den er blevet væk, kan du kontakte os her, så hjælper vi dig med at søge efter din pakke.

Kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Du kan sende en anmodning om at annullere eller ændre din ordre her. Bemærk, at din ordre for det meste bliver behandlet med det samme, så du kan modtage den så hurtigt som muligt. Derfor kan vi normalt ikke ændre en ordre.

Vi kan ikke annullere og foretage ændringer i en ordre, der er fremstillet specifikt til ordren.

Jeg vil returnere en ordre eller foretage en reklamation

Læs vores returpolitik, og registrer en returnering her.

Læs vores garanti, og registrer en reklamation her.

Told og moms

For lande i EU behøver du aldrig at betale moms, når du afgiver en ordre hos os.

Generelt behøver du aldrig at betale moms, når du afgiver en ordre hos os.

Hvis du er blevet pålagt et gebyr eller importtold fra toldmyndighederne på en ordre, så fortæl os det, så undersøger vi sagen med det samme.

Vores lager er beliggende i Sverige.

Kontakt os